loading...

دانلود آهنگ

و اکنون ... یک واقعیت علمی دیوانه کننده: بیماران مبتلا به از دست دادن حافظه غالباً می توانند آهنگ ها و متن آهنگ خاص را به خاطر بسپارند. پزشکان اغلب از موسیقی و فراخوان متن ترانه برای کمک به افراد برا

محمد بازدید : 54 چهارشنبه 04 دی 1398 زمان : 13:20 نظرات (0)

و اکنون ... یک واقعیت علمی دیوانه کننده:

بیماران مبتلا به از دست دادن حافظه غالباً می توانند آهنگ ها و متن آهنگ خاص را به خاطر بسپارند. پزشکان اغلب از موسیقی و فراخوان متن ترانه برای کمک به افراد برای بازیابی خاطرات گمشده استفاده می کنند. موسیقی خاص می تواند خاطرات خاص و منحصر به فردی را ایجاد کند - موسیقی از یک دوره زمانی خاص باعث ایجاد خاطرات از آن دوره می شود. آیا می خواهید چیزی از گذشته به یاد داشته باشید؟ به آهنگهایی که در آن مدت گوش کرده اید گوش دهید!

 

موسیقی و تأثیر آن بر حافظه بحث داغی در دنیای علمی بوده است ، اما محققان اکنون شواهدی در دست دارند که نشان می دهد پردازش موسیقی و زبان ، به ویژه حفظ کردن اطلاعات ، به برخی از همان سیستمهای مغزی متکی است. محققان همچنین شواهدی را کشف کرده اند که نشان می دهد موسیقی که ما به عنوان نوجوان شنیده ایم از هر احساسی که به عنوان بزرگسالان به آنها گوش می دهیم ، عاطفی بیشتری به مغز ما دارد. این ایده نوستالژی موسیقی برای هر کس یک تمرین سرگرم کننده است ، اما برای افرادی که از دست دادن حافظه رنج می برند ، از جمله افرادی که دچار زوال عقل یا آلزایمر هستند ، بیشترین تأثیر را دارد.

 

در اینجا یک داستان درباره قدرت تحول بخش موسیقی از مردی که پدرش آلزایمر دارد ، آورده شده است:

 

همچنین موسیقی و آموزش موسیقی برای محافظت از پیری مغز و حفظ سلامت آن نشان داده شده است.

 

محققان مرکز پزشکی دانشگاه کانزاس آزمایشگاهی را انجام دادند که براساس میزان تجربه موسیقی آنها 70 فرد بزرگسال سالم ، از سنین 60 تا 83 سال ، به سه گروه تقسیم شدند: بدون آموزش موسیقی ، یک تا نه سال درس موسیقی و حداقل 10 سال موسیقی مطالعه.

 

به شرکت کنندگان ، که از نظر آمادگی و تحصیلات مشابهی داشتند و از بیماری آلزایمر عاری بودند ، چندین آزمایش شناختی به آنها داده شد:

 

کسانی که بیشترین میزان تجربه موسیقی را داشتند ، در این تست های حدت ذهنی بهترین نتیجه را کسب کردند ، پس از آن افرادی که کمتر موسیقی خواندن داشتند و افرادی که هرگز درس موسیقی نمی خواندند ، دنبال می شوند.

 در مقایسه با غیر موزیسین ها ، افراد دارای تجربه بالایی در موسیقی ، نمرات بسیار بالایی در آزمون های شناختی داشتند ، از جمله موارد مربوط به حافظه بصری و مکانی ، نامگذاری اشیاء و توانایی مغز برای انطباق با اطلاعات جدید

قسمت واقعا جالب؟ مزایای مطالعه و آموزش موسیقی حتی در شرکت کنندگانی که دیگر ساز نواختند ، آشکار بود.

 

خط پایین: اکنون می توانید به مادرتان بگویید که آن ساعت تمرین ترومبون برای گروه دبیرستانی کاملاً ارزشش را داشت.

 

شماره 2 موسیقی تمرینات را بهبود می بخشد

StairMaster شما را پایین آورد؟ احساس لاغری در تردمیل می کنید؟

 

گوشهای خود را بکشید و دستگیر شوید!

 

موسیقی نه تنها می تواند شما را از "آگاهی بدن" که درد و درد ناشی از کار کردن است ، منحرف کند ، بلکه اثر سلامتی نیز دارد.

 

گوش دادن به موسیقی باعث آزاد شدن اندروفین در مغز می شود. اندورفین ها احساس هیجان بیشتری به ما می دهند. علاوه بر احساس سرخوشی ، اندورفین ها اضطراب را کاهش می دهند ، درد را تسکین داده و سیستم ایمنی بدن را تثبیت می کنند. با سطح اندروفین زیاد ، استرس کمتری دارد.

 

تنظیم آهنگهای شما همچنین می تواند تلاشی را که هنگام ورزش انجام می دهید ، بالا ببرد. در یک مطالعه ، محققان دریافتند که دوچرخه سواران سخت تر کار می کنند و هنگام گوش دادن به موسیقی سریعتر در مقایسه با موسیقی با سرعت کمتری ، مسافت بیشتری را دوچرخه سواری می کنند. وقتی سرعت کاهش پیدا کرد ، پدال و کل تأثیر آنها نیز اتفاق افتاد. ضربان قلب آنها افتاد و مسافت پیموده شده آنها کاهش یافت. آنها گزارش دادند که موسیقی را دوست ندارند. از طرف دیگر ، هنگامی که سرعت آهنگ ها از 10 درصد بالا برود ، آقایان در همان مدت مایل مسافت بیشتری را تحت پوشش قرار می دادند ، با هر سکته مغزی پدال قدرت بیشتری تولید می کردند و کادر پدال خود را افزایش می دادند.

 

برای تمرینات مبتنی بر سرعت مانند دویدن یا وزنه برداری ، موسیقی می تواند در تنظیم ریتم و سیگنال به مغز هنگام حرکت بدن کمک کند. این سیگنال به ما کمک می کند تا از انرژی خود استفاده بهتری داشته باشیم ، بنابراین ما خودمان را خیلی زود خسته نمی کنیم.

 

شیار را گرفتید؟ از نظر علمی ، شیار اغلب به عنوان یک کیفیت موسیقی توصیف می شود که می تواند باعث تحریک حرکت در شنونده شود. اصولاً نمی توانید جلوی حرکت خود را بگیرید! دفعه دیگر که به سالن ورزشی می روید ، دیوان داخلی خود را کانال کنید و شیار شوید.

 

Bottom Line: فقط یک لیست پخش را فقط برای سالن ورزشی یا برای کار کردن تهیه کنید. به چند ایده نیاز دارید؟ این لیست از 100 آهنگ برتر تمرین از FITNESS را بررسی کنید.

شماره 3 موسیقی به شما کمک می کند تا بهبود پیدا کنید

یک مطالعه از بیمارستان عمومی اتریش در سالزبورگ نشان داد که بیمارانی که از عمل جراحی کمر بهبود می یابند ، میزان بهبودی را افزایش داده اند و هنگام ورود موسیقی به فرایند توانبخشی استاندارد ، درد کمتری گزارش کرده اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 644
  • بازدید کلی : 2,815