loading...

دانلود آهنگ

  ────┤ ♩♪♩♪♫♫♫♩♪♩♪ ├────     منو دیوونه نکن که چشات میتونه منو تو خیال تو دوباره غرق کنه ♪♥♪     کی میتونه مثل تو این همه زیباییش با همه فرق کنه♫♥&hearts

محمد بازدید : 41 سه شنبه 03 فروردین 1400 زمان : 22:24 نظرات (0)

 

────┤ ♩♪♩♪♫♫♫♩♪♩♪ ├────

 

 

منو دیوونه نکن که چشات میتونه منو تو خیال تو دوباره غرق کنه ♪♥♪

 

 

کی میتونه مثل تو این همه زیباییش با همه فرق کنه♫♥♥♫

 

 

اولین باره که من با خیال یه نفر این همه آرومم این همه حض کردم♪♥♪

 

 

منه دل سنگ و ببین واسه ی دیدن تو دنیامو عوض کردم♫♥♥♫

 

 

من گذشتم از خودم حال خوب من با تو واسه من آینده اس♪♥♪

 

 

فکر من نباش برو تو قمار عشق تو برد باز بازنده اس♫♥♥♫

 

 

من گذشتم از خودم حال خوب من با تو واسه من آینده اس♪♥♪

 

 

فکر من نباش برو تو قمار عشق تو برد باز بازنده اس♫♥♥♫

 

 

اگه رویا باشی ته دنیا باشی من میام آغوشت اگه مقصد باشه♪♥♪

 

 

عشق با تو خوبه تو جهان هر چی نیست عشق باید باشه♫♥♥♫

 

 

عشق باید باشه ...♪♥♪

 

 

من گذشتم از خودم حال خوب من با تو واسه من آینده اس♫♥♥♫

 

 

فکر من نباش برو تو قمار عشق تو برد باز بازنده اس♪♥♪

 

 

من گذشتم از خودم حال خوب من با تو واسه من آینده اس♫♥♥♫

 

 

فکر من نباش برو تو قمار عشق تو برد باز بازنده اس♪♥♪

 

 

────┤ ♩♪♩♪♫♫♫♩♪♩♪ ├────

رضا صادقی حال خوب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 646
  • بازدید کلی : 2,817